• Nieuws
Resultaten out of Lees meer Producten Bekijk alle resultaten

Deel

Deel deze pagina

U kunt deze pagina delen met anderen door de URL van de geselecteerde pagina te versturen.

Email LinkedIn

SCHURTER GmbH ontvangt award als beste leverancier in de logistieke competitie in Siemens Karlsruhe.

Op 16 januari 2018 heeft Siemens Karlsruhe een prijsuitreiking georganiseerd voor de logistieke wedstrijd van electronica leveranciers. SCHURTER heeft in deze competitie de prijs gekregen voor beste electronica leverancier.

SCHURTER GmbH levert Siemens Kalsruhe met zowel de resistieve als de PCAP touch panel serie, waarin de metalen behuizingen in 6 verschillende afmetingen (7 "- 22") zijn opgenomen. Deze 'aanraakpanelen' worden gebruikt in industriële PC's. De bedrijfslocatie van Siemens Karlsruhe heeft een centrum voor verwerking, productie, bouwautomatisering en industriële dienstverlening.

Siemens Karlsruhe heeft meer dan 800 leveranciers, waarvan er 20 de meest belangrijke zijn. Van deze 20 maakt SCHURTER GmbH ook deel uit en daarom werd SCHURTER GmbH uitgenodigd om deel te nemen aan de logistieke wedstrijd. Voor deze 20 leveranciers werden de prestaties van de gehele toeleveringsketen beoordeeld. Kwesties zoals tijdige levering, voorraadbeheer, continue productlevering en afkeurmanagement waren belangrijke aspecten van deze evaluatie.

SCHURTER GmbH werd uitgeroepen tot beste elektronicaleverancier. SCHURTER is zeer trots op deze prominente positie omdat SCHURTER klantspecifieke producten levert en voor de vierde keer een award ontving, wat de voortdurende betrouwbaarheid van onze logistieke prestaties weerspiegelt.

nl.schurter.com
nl